.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتصاب مدیرکل جدید تربیت بدنی گیلان

با حضور معاون امور ورزش سازمان تربيت بدني، رضا محمدي‌اصل به عنوان مدير‌كل تربيت بدني جديد گيلان معرفي شد.

معاون امور ورزش سازمان تربيت بدني ظهر امروز در مراسم توديع و معارفه مديركل جديد تربيت بدني گيلان از فعاليت 50 فدراسيون مختلف در كشور خبر داد و اظهار داشت: 46 نمايندگي فدراسيون در گيلان است.
حميد سجادي وجود اين تعداد هيئت‌هاي ورزشي در گيلان را نشانه فعاليت و استعداد اين استان در رشته‌هاي مختلف ورزشي عنوان كرد.
وي با اشاره به حضور ورزشكاران كشور در رقابت‌هاي آسيايي گوانگجوي چين اظهار داشت: 363 ورزشكار كشور در اين رقابت‌ها حضور دارند.
سجادي حضور گيلاني‌ها در رقابت‌هاي آسيايي را چشمگير خواند و تصريح كرد: از تعداد نفرات كاروان‌هاي ورزشي مذكور 52 نفر از گيلان در رقابت‌هاي گوانگجو حضور دارند.
وي گيلان را در امر ورزش و ورزشكارپرور مستعد خواند و از تلاش‌هاي انجام شده در اين استان در زمينه توسعه ورزش قدرداني كرد.
استاندار گيلان نيز در اين مراسم توجه به امر توسعه ورزش‌هاي همگاني را مورد تاكيد قرار داد و گفت: ورزش نقش مهمي در سلامت جامعه دارد و توسعه ورزش همگاني تضمين كننده سلامت در جامعه است.
روح‌الله قهرماني‌چابك جايگاه ورزش گيلان در سطح كشور را مطلوب خواند و افزود: براي ورزش گيلان اعتبار مناسبي درنظر گرفته شده است.
وي از اختصاص 20 ميليارد ريال براي كمك به هيئت‌هاي ورزشي و 5 ميليارد و 500 ميليون ريال در بخش سخت‌افزاري ورزش استان خبر داد.
معاون توسعه ورزش اداره كل تربيت بدني گيلان نيز در حاشيه اين مراسم با اشاره به معارفه مديركل تربيت بدني غير بومي گيلان به خبرنگار فارس اظهار داشت: رضا محمدي‌اصل سابقا به عنوان مديركل تربيت بدني هرمزگان به ورزش كشور خدمت مي‌كرد و امروز بر مسند مدير‌كل تربيت بدني گيلان تكيه مي‌زند.
مرتضي يحيي‌پورمسروري همچنين درباره اعزام ورزشكاران گيلاني به مسابقات آسيايي گوانگجوي چين خاطرنشان كرد: ورزش گيلان با توجه به درخشش ملي‌پوشان گيلاني در رشته‌هاي مختلف از بيشترين سهميه در اعزام به بازي‌هاي آسيايي گوانگجو برخوردار است.
به گفته وي 51 ورزشكار، داور و مربي از گيلان به شانزدهمين دوره بازي‌هاي آسيايي گوانگجو در چين اعزام مي‌شوند.
در پايان اين مراسم رضا محمدي‌اصل به عنوان مديركل جديد تربيت بدني گيلان معرفي و از تلاش‌هاي محمد فولادي مدير‌كل سابق قدرداني شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 23 آبان 1389
جناب آقای مهندس قهرمانی در مراسم تودیع و معارفه مدیر اسبق سازمان آب و فاضلاب که تنها سازمان مجری پروژه های بزرگ در استان بود نه شما و نمایندگان مردم در استان با این ادعا که مخالف این تغییر بوده و هستید حضور نداشتید مرده بودید ؟؟؟ اینطور از خدمات مهندس امینی در ابفا سال 86 تجلیل کردید ؟؟؟
zaer 23 آبان 1389
سلام
اگر گيلان اينتقدر در امر ورزش و ورزش کار صاحب فضل است يک مدير ورزشي بومي در آن پيدا نمي شد که يک لر را براي مديريت بر ورزش گيلان انتخاب کرده ايد.
جناب سجادي و جناب قهرماني (هر کدام به شکلي) مردم فريبي تا کي؟
گيلان مدير گيلاني مي خواهد که دلسوز گيلان باشد و الا ماشاء ا... گيلاني فهيم و مدير کم نداريم.
کل اگر طبيب بودي سر خود دوا نمودي.
لرها اگر اوستا و مدير بودن استان خودشون رو در ورزش و ... درست مي کردند. اگر مدير بودند درصد اشتغال استان خودشان را افزايش مي ذادند. چرا مدير کار گيلان يک لر است؟
وا مصيبتا.
نا شناس 23 آبان 1389
اقا با اینکه اقای امینی مدیر اسبق اب و فاضلاب استان با انتقال به تهران ارتقا داده شدند ولی واقعا حیف شد که گیلان و گیلانی از وجودشان محروم شد الان کلیه کارکنان شرکت آب و فاضلاب گیلان حسرت روزهای مدیریت معنوی و مدبرانه ایشان را می خورند ان شالله اگر کاندید بشند مردم رای بالایی به ایشان خواهند داد که این رای اول بخاطر شخصیت معنوی و مدیریت قوی و عالی و بعد به تحصیلات و تجربه بالاو تخصصی ایشان در زمینه عمران خواهد بود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.